Projectinformatie
- Categorie: Outdoor signage
- Inzender: Confetti de reclamefabriek
- Opdrachtgever: Confetti de reclamefabriek
- Ontwerp: Monique Poldervaart (Confetti)
Projectomschrijving
In het kader van corona het elektriciteitshuisje op de Maasboulevard een krachtige boodschap gegeven voor alle Rotterdammers, met voor de kast een coronabankje met 1,5 meter afstand. Zorgt voor een krachtige boodschap in moeilijk tijden. Ook ter ondersteuning van lokale bedrijven; er staat om de vier dagen een andere ‘local’ op de kast.
Rol in het project
Dit project op eigen initiatief en op eigen kosten gestart. Oftewel idee, ontwerp en uitvoering van Confetti.
Gebruikt materiaal
Verf en tijdelijk folie.
Gebruikte methode(s)
Schilderen en plakken.
Gebruikte apparatuur
Plotter Summa.
Bijzonderheden
Prachtige boodschap. Nog nooit zoveel reacties gehad en de vele foto's die ervan zijn gemaakt. Just do it.
Jurycommentaar
Eenvoudig project met grote impact. Een landmark in crisistijd, die zorgt voor verbinding. Goed bedacht. Slim om een bestaand object - een elektriciteitshuisje - te gebruiken voor een sterke en positieve boodschap. Bankje is mooi detail en leuke knipoog. De kracht is de eenvoud in ontwerp en daardoor doeltreffend.